شنبه 6 مرداد 1403

اوقات شرعی

آمار بازدیدها

 امروز: 0 نفر
 دیروز: 0 نفر
 این ماه: 0 نفر
 امسال: 0 نفر
 کل: 780365 نفر

تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری و توزیع آب مازندران

*مراسم تودیع جناب آقای مهندس سید عباس طاهری اطاقسرا و معارفه جناب آقای مهندس غلامرضا وثوقی امیری به عنوان مدیرعامل شرکت بهره برداری و توزیع آب مازندران در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید.

*این مراسم با قرائت چند از کلام الله مجید از ساعت ۸ صبح آغاز گردید .سپس جناب آقای مهندس سید جعفر مأجوری طبری رئیس محترم هیئت مدیره شرکت درجمع مدیران وکارکنان شرکت اززحمات خالصانه وصادقانه جناب اقای مهندس طاهری که در دوران مسئولیت با توجه به شرایط بحرانی و خشک فصلی درسالجاری این بحران را با حضور میدانی وبا شناخت کامل منطقه ونقاط تنش زا با برنامه ریزی مدیریت نموده و با کمترین تنش وخسارت در روزهای پایانی فصل زراعی خدمات خوبی به کشاورزان عزیز استان ارائه نمودند، از طرف هیئت مدیره و مدیران و کارکنان شرکت تقدیر و تشکر نموده وبرای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی را ازخداوند منان مسئلت نمودند.

*ایشان اظهارداشتند درجلسه هیئت مدیره مورخ 1402/4/24اعضای محترم هیئت مدیره با توجه به سوابق ارزنده و شناخت کامل ومسئولیت هایی که جناب اقای مهندس وثوقی امیری داشتند به اتفاق اراء بعنوان مدیرعامل شرکت منصوب نمودند و از خداوند بزرگ موفقیت ایشان را خواستار شدند و تاکید نمودند باتوجه به نزدیک شدن پایان فصل زراعی همه مدیران و همکاران با برنامه ریزی دقیق بیش از گذشته نسبت به وصول حقوق دولتی با توجه به تعهد 210 میلیاردی و زمان باقیمانده تاپایان سال تلاش مضاعف نمایند.

*در ادامه جلسه جناب آقای مهندس طاهری گزارش عملکردی از وصول حقوق دولت و تقسیم و توزیع آب در فصل زراعی ۱۴۰۲ ارائه نموده و از مدیران و روسای محترم امورات و ادارات تابعه تقدیر و تشکر کردند.

*در ادامه مدیر محترم کارکنان و رفاه شرکت حکم مدیرعامل جدید را قرائت نموده و از طرف رئیس محترم هیئت مدیره حکم جناب آقای مهندس غلامرضا وثوقی امیری به ایشان تقدبم گردید

*مهندس وثوقی نیز ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد اعضای محترم هیئت مدیره به ایشان از برنامه های خود در مسیر پیشرفت و تعالی شرکت عنوان نمودند.

*ایشان خاطر نشان کردند که مدیران محترم ستادی و مدیران و روسای محترم امورات و ادارات از ارکان مهم تعالی و پیشرفت شرکت هستند. وباید باهمدلی وانسجام نسبت به اهداف بلند شرکت گام برداریم.

*در پایان مراسم نیز به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه ای از سوی شرکت بهره برداری آب مازندران به مهندس طاهری به پاس زحماتشان در زمان تصدی مدیرعاملی به ایشان اهدا گردید.

*مراسم با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد در ساعت ۱۳ به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 


تاريخ انتشار : 1402/04/26 08:29 | دسته بندی : 1 | بازدید : 328
کلیه حقوق این پورتال متعلق به شرکت توزیع آب استان مازندران می باشد.